Back-to-the-USA ! - Reisverslag uit Duivendrecht, Nederland van Nellie Wentzel - WaarBenJij.nu Back-to-the-USA ! - Reisverslag uit Duivendrecht, Nederland van Nellie Wentzel - WaarBenJij.nu

Back-to-the-USA !

Door: Wentzel Clan

Blijf op de hoogte en volg Nellie

30 Augustus 2015 | Nederland, Duivendrecht

Na een lange tijd, een jaar of 10, zijn we weer met de zussen terug in Amerika, meestal kwam zus Jopie/Joanna daar , over naar Nederland, maar nu hebben we de rollen omgedraaid, veel te lang geduurd voordat wij weer naar Amerika gingen. Zus Jopie woont daar al sinds 1980 en is met een Amerikaanse cowboy getrouwd. Joanna is inmiddels ook wel een beetje cowgirl geworden, maar spreekt nog perfect Nederlands na 37 jaar Amerika. Zij heeft al enige van de Wentzel clan de familie traditie voortgezet, werkt in een van de grootste dieren winkels van Amerika , soort Bijenkorf voor dieren. Petsmart.
Beetje geschiedenis, onze opa had in hartje Amsterdam een bloeiende dierenzaak. Geen van de 7 koters ging er mee door, maar onze zus, na zoveel jaar wel, hij zou dat heel leuk hebben gevonden.

Joanna heeft voor ons een rondreis uitgestippeld , auto geregeld , hotels geregeld. Vieren daar ook nog onze verjaardagen. Spelen ook natuurlijk ons favoriete spel Triominos, de trofee is reeds gepakt, Sophie van het kinderziekenhuis Erasmus. We hebben elke maand een bijeenkomst bij een van ons, en nu ook weer, maar alleen in Amerika.
Nu alleen maar bezig met de nodige voorbereidingen. Dat is dollle, alle reden om nieuwe dingen aan te schaffen en cadeautjes omdat wij ook nog al onze verjaardagen gaan vieren bij haar, voor haar man heeft zu Gerda een prachtig lied geschreven, dat gaan we opvoeren in een cowgirl outfit. Fotoboek gemaakt van haar mans leven.
Zo dat was het zo'n beetje, de rest komt later als we de reis gaan beginnen op 9 september.

• 06 September 2015 - 16:51

Nellie Wentzel:

leuk begin hoor . Nu komt het wel erg dichtbij hé. Ben bijna klaar nog wat lekkers kopen voorde 11 uur durende vlieg reis . Heb ik de autorit naar Paulden nog niet eens gerekend,